Вислови відомих людей про гру
Гра - вид діяльності дітей, що полягає у відтворенні дій дорослих і відносин між ними, спрямований на орієнтування й пізнання предметної та соціальної дійсності.
Гра - форма діяльності в умовних ситуаціях, спрямована на відтворення і засвоєння суспільного досвіду, фіксованого у соціально закріплених способах здійснення предметних дій.
Гра - це є творчість, гра - це є праця, а праця - шлях дітей до пізнання світу.
Без гри не має і не може бути повноцінного розумового розвитку.
Гра - це величезне світле вікно, через яке в духовний світ дитини вливається цілющий потік уявлень, понять про навколишнє.
Гра - це іскра, яка запалює вогник допитливості.
В грі розвиваються фізичні сили дитини, твердішою стає рука, розвивається уявлення, винахідливість, ініціативність.
В дитячому віці гра - це норма і дитина повинна завжди гратись, навіть тоді, коли виконує серйозну справу.
Гра не створює матеріальних, культурних, інакше кажучи, суспільних цінностей, проте вона привчає людину до фізичних і психічних зусиль, потрібних для роботи.
Якою буде дитина в грі, такою вона буде і в праці, коли виросте. Тому виховання майбутнього діяча відбувається перш за все в грі. Отже, гра, її організація - ключ в організації виховання.
У кожній грі є робоче зусилля й зусилля думки... гра без зусиль, гра без активної діяльності - завжди погана гра.
Дитяча гра народжується з протиріччя: дитина намагається діяти як дорослий, але не може в силу своїх вікових особливостей, тобто, граючи, вона відпрацьовує ситуації дорослого життя.
У шкільному віці, гра не лише не вмирає, а проникає у відносини до дійсності. Вона має своє продовження у шкільному навчанні та праці.
Гра є "арифметикою соціальних відносин".
Гра - гігантська комора дійсної творчої думки майбутньої людини.
Гра - діяльність, у якій формується і вдосконалюється самокерування поведінкою.
Грою потрібно просочити все життя дитини.
Школа гри, що правильно керується, відкриває дитині вікно у світ ширше та надійніше, ніж читання.
Гра важлива як для підготовки дитини до майбутнього, так і для того, щоб зробити її теперішнє життя повним і щасливим.
Де гра, там і радість.
Что наша жизнь - игра.
Гра дає можливість відшукати себе в суспільстві, себе в людстві, себе у Всесвіті.
Життя - гра з постійно мінливою системою правил.
Діти, позбавлені можливості висловити свої емоції у грі, не завжди знаходять їм правильне застосування у реальному житті, що провокує появу дитячої злочинності.
Важливо не те, чи програємо ми в грі, важливо, як ми програємо і як ми завдяки цьому змінимося, що нового візьмемо для себе, як зможемо застосувати це в інших іграх. Дивним чином поразка обертається перемогою.
Людина грає лише тоді, коли вона в повному значенні слова "людина", і вона буває людиною тільки тоді, коли грає.
/Педагогічна енциклопедія/
Гра - форма діяльності в умовних ситуаціях, спрямована на відтворення і засвоєння суспільного досвіду, фіксованого у соціально закріплених способах здійснення предметних дій.
/Педагогічний словник/
Гра - це є творчість, гра - це є праця, а праця - шлях дітей до пізнання світу.
/М. Вашуленко/
Без гри не має і не може бути повноцінного розумового розвитку.
/В.О. Сухомлинський/
Гра - це величезне світле вікно, через яке в духовний світ дитини вливається цілющий потік уявлень, понять про навколишнє.
/В.О. Сухомлинський/
Гра - це іскра, яка запалює вогник допитливості.
/В.О. Сухомлинський/
В грі розвиваються фізичні сили дитини, твердішою стає рука, розвивається уявлення, винахідливість, ініціативність.
/Н.К. Крупська/
В дитячому віці гра - це норма і дитина повинна завжди гратись, навіть тоді, коли виконує серйозну справу.
/А.С. Макаренко/
Гра не створює матеріальних, культурних, інакше кажучи, суспільних цінностей, проте вона привчає людину до фізичних і психічних зусиль, потрібних для роботи.
/А.С. Макаренко/
Якою буде дитина в грі, такою вона буде і в праці, коли виросте. Тому виховання майбутнього діяча відбувається перш за все в грі. Отже, гра, її організація - ключ в організації виховання.
/А.С. Макаренко/
У кожній грі є робоче зусилля й зусилля думки... гра без зусиль, гра без активної діяльності - завжди погана гра.
/А.С. Макаренко/
Дитяча гра народжується з протиріччя: дитина намагається діяти як дорослий, але не може в силу своїх вікових особливостей, тобто, граючи, вона відпрацьовує ситуації дорослого життя.
/Л.С. Виготський/
У шкільному віці, гра не лише не вмирає, а проникає у відносини до дійсності. Вона має своє продовження у шкільному навчанні та праці.
/Л.С. Виготський/
Гра є "арифметикою соціальних відносин".
/Д. Ельконін/
Гра - гігантська комора дійсної творчої думки майбутньої людини.
/Д. Ельконін/
Гра - діяльність, у якій формується і вдосконалюється самокерування поведінкою.
/Д. Ельконін/
Грою потрібно просочити все життя дитини.
/К.Д. Ушинський/
Школа гри, що правильно керується, відкриває дитині вікно у світ ширше та надійніше, ніж читання.
/Ж. Фабру/
Гра важлива як для підготовки дитини до майбутнього, так і для того, щоб зробити її теперішнє життя повним і щасливим.
/Ж. Фабру/
Де гра, там і радість.
/Народна мудрість/
Что наша жизнь - игра.
/О. Пушкін "Пікова дама"/
Гра дає можливість відшукати себе в суспільстві, себе в людстві, себе у Всесвіті.
/Я. Корчак/
Життя - гра з постійно мінливою системою правил.
/А. Шемякін/
Діти, позбавлені можливості висловити свої емоції у грі, не завжди знаходять їм правильне застосування у реальному житті, що провокує появу дитячої злочинності.
/С. Шацький/
Важливо не те, чи програємо ми в грі, важливо, як ми програємо і як ми завдяки цьому змінимося, що нового візьмемо для себе, як зможемо застосувати це в інших іграх. Дивним чином поразка обертається перемогою.
/Ричард Бах/
Людина грає лише тоді, коли вона в повному значенні слова "людина", і вона буває людиною тільки тоді, коли грає.
/Ф. Шиллер/